هفت

afruz

هفت

۱۴ بازديد


چگونه عطر دلخواه خود را انتخاب كنيم ؟

 

انتخاب عطر يكي از شخصي ترين و سليقه اي ترين انتخاب ها مي باشد.توصيه من به شما اين ا ست كه فقط به احساس و ذائقه خود توجه نشان دهيد،چراكه عطر شما نشان دهنده ي استيل و سليقه ي شماست.اغلب عطر شما در برگيرنده ي زواياي مخفي و پيچيده ي روح، شخصيت و خواسته هاي شماست،پس در انتخاب آن دقت زيادي صرف كنيد تا دچار تناقض نشويد.

 

• قبل از خريد عطر دلخواه،اشانتيون آن را از فروشنده بخواهيد و براي چند روز آن را امتحان كنيد.چراكه پوست هر شخص بو و ترشح شيميايي مخصوص به خود را دارد و بوي يك عطر روي پوست افراد مختلف،رايحه ي متفاوتي را ايجاد مي كند.

 

• براي امتحان بوي يك عطر،هيچ گاه شيشه آن را مستقيمأ بو نكنيد.چراكه فقط بوي الكل و پيش رايحه ي آن به مشام مي رسد.هميشه عطر را روي پوست امتحان كرده و بعد از حدود ۱۰ الي ۱۵ دقيقه شروع به بررسي آن كنيد.براي اطمينان از انتخابتان بهتر است كه مسافتي را قدم بزنيد تا محيط تاثير خود را بر بوي عطر بگذارد و بارها آن نقطه را بو كنيد.

 

• هيچ گاه بيشتر از سه عطر را پشت سر هم امتحان نكنيد.چراكه غدد بويايي شما دچار اشتباه مي شوند.

 

• اگر شما از قبيل افرادي هستيد كه علاقمند به جمع آوري عطر و ادكلن ميباشند؛حتمأ عطرهاي خود را از بين انواع مختلف انتخاب كنيد.به عنوان مثال:عطرهاي خنك،گرم،مناسب روز و مناسب شب.چراكه ذائقه ي شما بنا بر فصل،موقعيت،آب و هوا و....تغيير مي كند.

 

• سه دشمن اصلي عطر؛نور،دماي بالا و رطوبت مي باشند.پس عطر خود را اگر به مقدار كم استفاده مي كنيد،در جعبه ي اصلي و بدور از گرما و رطوبت(به خصوص حمام ودستشويي) نگه داريد.

چرا بعضي از بوها نسبت به بقيه ماندگاري بيشتري دارند؟

 

 

اشخاصي كه پوستي چرب دارند معمولا بوي عطرشان نسبت به افرادي كه پوست خشك دارند، ماندگاري بيشتري دارد. زيرا پوست چرب به طور طبيعي مرطوب است و رطوبت باعث نگهداري و ماندگاري بوي عطر مي شود.





تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.